ЧАРІВНІ ЛЯПКИ
Мета: розвиток уяви; опанування різних форм предметів.
Матеріал: заготовлюються макети кольорових ляпок різної форми.
Хід гри
Батьки показують ляпки й просять сказати, скільки предметів дитина бачить у ляпці та які.
СКРИНЬКА З КАЗКОЮ
Мета: розвиток фантазії, зв'язного мовлення, творчого мислення.
Матеріал: 8—10 різних фігурок, коробочка.
Хід гри
Батьки пропонують виймати довільно фігурки з коробки. Треба вигадувати, ким або чим цей предмет буде в казці. Коли історія закінчилася, предмети збирають разом, і починається нова історія. Важливо, щоб кожного разу вийшла закінчена історія та щоб дитина в різних ситуаціях вигадувала різні варіанти дій із тим самим предметом.
ЧАРІВНА ТРУБА
Мета: засвоєння дитиною протилежних якостей предметів; розвиток пізнавальної функції, уяви.
Матеріал: журнал або аркуш паперу, згорнутий у трубочку.
Хід гри
Батьки показують «чарівну трубу» і говорить, що якщо подивитися крізь неї на предмет, то він змінить свої властивості на протилежні. Батьки просять малюка подивитися крізь трубу на предмети й розповісти, як вони змінилися.
СТАРА КАЗКА НА НОВИЙ ЛАД
Мета: розвиток мовлення, уяви, творчого мислення, освоєння понять «більший — менший — ще менший».
Матеріал: казка «Три ведмеді», кружечки, що позначають ведмедів (коричневі, різних розмірів), червоний кружечок (дівчинка).
Хід гри
Батьки згадують з дитиною казку, використовуючи картинки.
Попросіть дитину вигадати «казку навпаки»: ведмеді заблукали й потрапили до дівчинки. Що вони стали б робити, як повелися? Батьки пропонують за допомогою кружечків розіграти нову казку.
Найсмішніше в світі (малюнок)
Дітям пропонується пригадати, коли вони востаннє сміялися і з чого. Свої найсмішніші ідеїдіти втілюють у малюнках, підбираючи різні кольори та форми. Із найсмішніших малюнків створюється виставка.
Така гра забезпечує розвиток почуття гумору та викликає позитивні емоції.
|