Головна » Файли » Ігри та вправи » Дошкільники

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
04.01.2018, 12:51

«ЩО ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО»

Мета: закріплювати назви органів людського тіла та їх призначення (ноги, руки, голова, вуха, ніс, рот, очі); виховувати бажання доглядати за органами свого тіла.

Матеріал: валеологічний кубик, на кожній стороні якого зображена частина тіла.

ХІД ГРИ

Діти по черзі кидають валеологічний кубик, розповідають про ту частину тіла, що зображена на верхній грані кубика.

 

«СКЛАДИ ЛЮДИНУ З ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»

Мета: закріплювати назви частин тіла людини, місце їх розташу­вання; розвивати вміння добирати такі геометричні фігури, що не­обхідні для викладання на папері певних частин тіла.

Матеріал: набори геометричних фігур для кожної дитини.

ХІД ГРИ

Вихователь пропонує дітям уявити, що вони на прогулянці зустріли якусь людину, цю людину слід викласти на папері за допомогою геометричних фігур. Після того, як фігуру людини ви­кладено, діти повинні відгадати, кого вони зобразили (хлопчика, дівчинку, чоловіка, жінку).

 

«ЩО ТИ БАЧИШ ІЗ ЗАПЛЮЩЕНИМИ ОЧИМА?»

Мета: закріплювати знання про значення органів зору в житті кожної дитини; виховувати бережливе ставлення до очей, бажання доглядати за ними.

Матеріал: аркуші паперу; олівці для кожної дитини; предметні картинки (посуд, овочі, фрукти, меблі, квіти, тварини).

ХІД ГРИ

Вихователь пропонує дітям класифікувати різні групи предме­тів (серед запропонованих картинок — окремо посуд, овочі тощо). Далі пропонує виконати те саме із заплющеними очима. Чому це не вдалось?

Вихователь. Діти, на одному аркуші слід намалювати квітку з розплющеними очима, а на другому — із заплющеними очима. Де вийшло краще і чому?

 

«МИ — ПОМІЧНИКИ»

Мета: розвивати уміння складати речення за картиною, а також зв'язне мовлення; виховувати інтерес до гри.

Матеріал: скринька; предметні картинки, на яких зображено дії дітей.

ХІД ГРИ

Діти по черзі витягають зі скрині картинки і складають речен­ня. Наприклад: «Хлопчик допомагає мамі підмітати підлогу». Або: «Дівчинка разом із бабусею миє посуд».

 

«НАЗВИ ІНАКШЕ»

Мета: вправляти у добиранні синонімів; розвивати мислення, уяву.

Матеріал: фанти.

ХІД ГРИ

Вихователь пропонує дітям уявити, що вони знаходяться з ма­мою на кухні або з татом на прогулянці у парку, чи з бабусею на подвір'ї...

Вихователь називає дію, а дитина повинна назвати її інакше. За кожну правильну дію вона отримує фант. Перемагає той, у кого виявиться більше фантів.

 

«ДОБЕРИ КОЛІР ДО СЛОВА»

Мета: розвивати уміння розрізняти добрі, ніжні, лагідні, пестли­ві, сердиті, злі слова; вправляти в умінні позначати кожне сказане слово відповідним кольором; розвивати позитивні емоції, бажання спілкуватися тільки добрими словами.

Матеріал: лялька Розумничка, «чарівна скринька», набір кольо­рових олівців або кружечків для кожної дитини, аркуші паперу.

назви кольорів та відтінків.

ХІД ГРИ

До дітей заходить лялька Розумничка з чарівною скринькою, у якій знаходяться різні слова, які вона зібрала, спілкуючись із різ­ними людьми — і добрими, і злими.

Розумничка називає слово, а діти повинні намалювати це слово (дібрати до нього колір: жовтий — добре, чорний — зле) та обґрун­тувати свій вибір

Категорія: Дошкільники | Додав: Lem_ur
Переглядів: 372 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
avatar