Головна » Файли » Ігри та вправи » Дошкільники

Ігри на розвиток емоційної сфери, зняття фізичної напруги, тривожності, розвиток комунікації
26.10.2017, 17:40

1. «Назви себе ласкаво»
Діти сидять у колі. Психолог кидає кожній дитині м'яч і просить назвати своє ім'я «ласкаво». Потім всі діти промовляють ім'я.

2. «Сонечко»
Кожна дитина підходить до педагога і кладе свою руку на долоню педагога зі словами: «Я люблю ...», називаючи ім'я наступного по черзі дитини.
Педагог зверху рук дітей кладе свою другу долоню зі словами: «Подивіться, яке ласкаве добре сонечко у нас вийшло і до кожної дитини йде промінчик доброти, ласки, любові».

3. «Чарівні палички»
Психолог пропонує кожній дитині висипати рахункові палички з коробки. Запитує: «Скільки паличок у нас?» ... «Правильно, багато!» Давайте викладемо з паличок ялинку. Скільки ялинок у Даші? Правильно одна. А у Марини? Теж одна і т.д. А тепер сонечко (педагог роздає кружечки дітям різного кольору, а діти з паличок викладають промінчики. Подивіться, а сонечко у всіх різний. Якого кольору у Саші сонечко? А у Діми? Марини? Скільки у Марини сонечок? Одне. Хлопці, люди придумали спеціальні значки, за якими можна дізнатися, скільки предметів. (роздає цифру 1 кожній дитині). Це цифра 1, позначає один предмет. Давайте пальчиком проїмо по цифрі 1. Давайте подивимося, що у нас одне. Правильно, один стіл, один хлопчик, одна картина і т.д.

4. «Сонечко і хмара» (напруга і розслаблення м'язів тулуба)

Психолог приносить велику

Сонце зайшло за хмаринку, стало свіжо (стиснутися в грудку, щоб зігрітися, затримати подих). Сонце вийшло з-за хмаринки, жарко (розслабитися); розморило на сонці (на видиху). Коли сонечко ховається і з'являється хмаринка: Вам сумно або весело? А коли світить сонечко? Як можна радіти сонечку?
  Психолог роздає дітям листи паперу, на яких зображено коло. Необхідно домалювати промінчики, очі і веселий рот.

5. «Здрастуй, я котик»

іграшку кошеня і пропонує дітям по черзі привітатися з кошеням. Кожна дитина тисне кошеняті лапку і представляється, називаючи себе по імені: «Здрастуй, я Саша».

6. «Котик пестить»
Ведучий в ролі кошеняти пестить по черзі кожну дитину (лапками гладить їх по голівці) зі словами: «Хороший Сашенька, хороша Машенька» і т.п.

7. «Кошеня веселий-сумний»
Психолог просить всіх дітей перетворитися в котяток, а потім показати веселих котяток, коли вони грають, після цього - сумних котяток, коли вони сумують за мамою. І, нарешті, знову веселих кошенят, коли їм купили нову іграшку.

8. «Загубилась дитина»
Діти - в колі, психолог робить оголошення по радіо: «Увага, увага, загубилася дівчинка ...» і далі описує зовнішність і одяг одного з дітей. Тому, хто дізнається цю дитину, потрібно голосно крикнути: «Це я тебе знайшла, в дитячий садок до вас прийшла».

9. «Сонячний зайчик» (Мета - зняття емоційної напруги)
Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Закрий їх. Він побіг далі по обличчю, ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй його акуратно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги ... Він забрався на животик, погладь його там. Сонячний зайчик любить і пестить тебе, а ти погладь його і подружися з ним.

10. «Врятуй пташеня» (Мета гри - ознайомити дітей з методами саморегуляції)
Уявіть собі, що у вас в руках маленький, безпомічний пташеня. Витягніть руки вперед долонями верх. А тепер зігніть руки в ліктях і наблизьте їх до себе. Повільно, по одному пальчику, складіть долоні, заховайте в них пташеня, подихайте на нього, зігріваючи його своїм рівним, спокійним диханням. А тепер розкрийте долоні, і ви побачите, що ваш пташеня радісно злетів. Посміхніться йому і не сумуйте. Він ще прилетить до вас.

11. «Сорока-ворона» (Мета - зняття емоційної напруги)
Діти сидять в парах, промовляють слова потішки і по черзі масажують один одному пальчики правої руки, починаючи з великого пальця і ​​закінчуючи мізинцем, а в кінці потішки погладжують один у одного долоньки.
Потешка: Сорока-ворона кашу варила, Сорока-ворона діток годувала. Цьому дала, і цьому дала, І цьому дала, і цьому дала. А найменшому З великої миски Так великою ложкою. Всіх нагодувала!

12. «Клубочек» (Мета - розвивати вміння діяти узгоджено, створити відчуття єдності)
Вихователь буде виконувати роль «котушки», а діти повинні взятися за руки. Той, хто стоїть першим, нехай дасть руку вихователю. Вийшла ниточка, закріплена на котушці. Вихователь візьме за руку останнього і буде водити всіх по колу до тих пір, поки вся нитка не "намотається" на котушку.
Діти повинні відчути, який вийшов міцний, дружний клубок. Вихователь: «Давайте трошки поживемо в ньому, разом подихаємо. А зараз руки не відпускаємо, я знову беру останню дитину за руку, і ми починаємо розмотуватися ».

13. «Доброго тварина» (Мета - розвиток почуття єдності)
Психолог: «Ми - одна велика, добре тварина. Давайте послухаємо, як воно дихає. А тепер подихаємо разом. Вдих - всі роблять крок вперед. Видих - крок назад. Наше тварина дихає дуже рівно і спокійно. А тепер давайте покажемо і послухаємо, як б'ється його велике серце. Стук - крок вперед, стук - крок назад і т.д.

15. «Зморшки» (Мета - зняття напруги)
Психолог: «Кілька разів вдихніть і видихніть. Вдих-видих, вдих-видих. І останній раз - вдих-видих. Відмінно ... Широко посміхніться своєму сусідові справа, а тепер - сусідові зліва. Наморщив лоба - здивуєтеся, нахмурьте брови - розсердитеся, наморщивши ніс - вам щось не подобається. Розслабте м'язи обличчя, обличчя спокійне. Підніміть і опустіть плечі. Вдих-видих, вдих-видих, вдих-видих. Молодці! »

16. «Паровозик з ім'ям». (Мета - налаштувати дітей на спільну роботу)
Психолог: «Зараз кожен буде перетворюватися в паровоз. Коли "паровоз" буде їхати по колу, він буде плескати в долоні і називати своє ім'я. Я почну: "Свєта, Свєта ...". Я проїхала ціле коло, а тепер виберу одного з вас, і він стане паровозиком замість мене. Я вибираю Олю. Тепер вона буде називати своє ім'я і плескати в долоні, а я стану її вагончиком, покладу руки їй на плечі і разом з нею буду повторювати її ім'я ... Поїхали!
Ось ми і проїхали ціле коло, тепер Оля вибере того, хто стане "паровозиком", і ми вже втрьох будемо повторювати його ім'я ».
І так до тих пір, поки всі діти не візьмуть участь в грі.


17. «Земля, небо, вогонь і вода» (Мета - розвиток сенсомоторної координації, розвиток уяви)
Психолог: «Подумайте і за допомогою рухів покажіть землю, небо, вогонь і воду ... У вас чудово вийшло. Зараз я включу музику, і той, хто захоче, зможе вийти в коло і зобразити що-небудь одне: землю, небо, вогонь або воду, а всі інші спробують вгадати, що їм показують ».

18. Казка «Курочка Ряба»
Жили-були дід та баба. (Діти з'єднують долоні рук над головою і показують будинок).
 І була у них курочка ряба. (Однією рукою дрібкою з великого і вказівного пальця клюємо зернятка з іншої руки).
 Знесла курочка яєчко: (Діти катають волоський горіх однією рукою по підлозі).
 яєчко не просте, а золоте. (Перекочувати з однієї руки в іншу)

 Дід бив, бив - не розбив. (Діти тримають горіх в лівій руці і стукають їм об підлогу).
 Баба била, била - не розбила. (Діти тримають горіх в правій руці і стукають їм об підлогу).
 Мишка бігла ... ну-ка, мишка, відбери яєчко. (Діти ховають горіх між долонями).
 Мишка не знайшла яєчко і втекла в нірку.

20. «Знайди свою маму»
Психолг розкладає на килимі картинки тварин, а дітям роздає картинки дитинчат тварин.
- Маша, у тебе яка тварина? .. Де його мама? Правильно, його мама ... корова. Це домашнє або дика тварина?

21. «Хто чим харчується»
Психолог розкладає картинки з їжею тварин і пропонує нагодувати свою тварину.

22. «Катіна подарунки»
Психолог поміщає на складальне полотно велику картинку, на якій зображені Катя і її іграшки: лялька, мавпа, папуга, сажотрус, носоріг. Пропонує дітям розглянути, назвати іграшки. Далі психолог розкладає маленькі картинки і дає пояснення, що Катя привезла від бабусі своїх іграшок подарунки: ляльці - сумку, мавпі - бант, папузі дзвіночок, сажотруса альбом, носорога носок. Потім психолог прибирає картинки і просить дітей згадати і для кожної іграшки покласти подарунок.

Категорія: Дошкільники | Додав: yasochkayasnay | Теги: зняття емоційної напругт, вправи, дошкільний вік, ігри
Переглядів: 510 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 klockovaan • 22:27, 04.12.2017
Спасибо за интересные тренинги surprised
avatar