Головна » Файли » Заняття, тренінги » Дошкільники |
26.10.2017, 17:03 | |
Тема: "Ось як я вмію"
Мета: допомогти дітям адаптуватися до умов дитячого садка. Завдання: - допомогти дітям звикнути до нової обстановки і навчитися орієнтуватися в ній;
Хід заняття Організація початку заняття. Стільчики розставлені півколом. Вихователь дзвенить у дзвіночок, запрошує дітей на заняття і пропонує сісти на стільчики. Дзвіночок дзвенить, -Сонечко червоне! Психолог: Сонечко вам посміхається. Посміхніться йому теж - подаруйте свої посмішки. Сонечко: Доброго дня, хлопці та дівчата. Милі, хороші, славні, гожі. Діти: Здрастуй, Сонечко! Психолог: Коли сонечко світить, на землі все зростає: дерева, квіти, трава і, ви, хлопці теж ростете. Покажіть сонечку, якими ви стали. Гра "Великі - маленькі" Психолог: А якими великими ви будете. Діти стають на носочки і тягнуться руками вгору до сонечка. Психолог: А зараз, покажіть, які ви були маленькі. Діти присідають навпочіпки. Гра повторюється 2-3 рази. Психолог: 1,2,3 - своє місце знайди! А зараз покажемо і розповімо Сонечку, як ми живемо. Вправа "Як живеш?" Стиснути пальці обох рук в кулачки. Як живеш? ---------- Показати відстовбурчений великий палець
Психолог: А де ж ваші ручки? Діти: Ось наші ручки! Простягають уперед і крутять долоньки. Психолог: А що вміють ваші ручки? Діти. Одягатися, грати, вмиватися ... Психолог: А плескати в долоні ваші ручки вміють! Діти: Так! Психолог: Покажіть сонечку, як вміють ваші ручки, плескати в долоні, вмиватися. Психолог: А грати ваші ручки вміють? Діти: Так! Психолог: Давайте, покажемо сонечку, як вони грають. Психолог вимовляє потешку, показує руху. Діти повторюють за ним. Пальчикова гімнастика "Здрастуй, пальчик" Долоньки ставлять один навпроти одного Здрастуй, пальчик! ---------- торкаються мізинцями Вправа "Що вміють ваші ніжки?" Психолог: А де ж ваші ніжки? Діти показують ноги. Психолог: А що вміють робити ваші ніжки? Діти. Ходити, стрибати, бігати, тупотіти .... Психолог: Давайте покажемо сонечку. Психолог: Уважно слухайте слова, повторюйте за мною слова і рухи. Намагайтеся рухатися дружно. Чи не обганяє один одного. Рушили ніжки: топ-топ-топ, ---------------- крокують один за одним Вправа "Стрибай веселіше" Психолог: розповідає потешку і показує руху. Діти повторюють за ним. Стрибай, стрибай веселіше! ----------- Стрибають на двох ногах Гра "Хованки" Психолог пропонує дітям закрити очі і ховає сонечко в групі, сховавши, дзвенить у дзвіночок. Діти відкривають очі, шукають сонечко. Тому, хто знайде дитині, всі діти аплодують. Гра повторюється 2-3раза. Психолог: Сонечку, хлопці, було з вами цікаво, весело і на прощання вона хоче вам подарувати свою любов і тепло. Вправа "Подаруй любов і тепло" По черзі діти обіймають сонечко, передаючи один одному. Психолог: "Сонечко вам дарує любов і тепло. І ви, хлопці, ніжно обійміть його, подарувавши у відповідь свою доброту і ласку ".
| |
Переглядів: 450 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |